Πέμπτη 30 Ιουλίου 2009

Doctor What

Μετά από ώρες ύπνου από χορήγηση αντισταμινικών, αποφάσισα να γράψω για τις ικανότητες των γιατρών.
Σαν ανθρώπινο ον κι εγώ, έχω τις ευαισθησίες μου. Μία από αυτές είναι η αλλεργία..αλλεργία σε τι όμως; Ας τα πάρω από την αρχή.
Επισκέφτηκα αλλεργιολόγους, έκανα τεστάκια, βγάλανε κάποια αποτελέσματα τα οποία θα χαρακτήριζα αρκετά ακριβή, και να μαι πάλι στο ίδιο σημείο. Τουμπανιασμένος χωρίς καμία εμφανή ιδέα πάνω στο λόγο που το προκάλεσε. Σίγουρα δε με πείραξε κάτι από αυτά που αποφεύγω οπότε σηκώνω τα χέρια ψηλά. Ο γιατρός όμως τι λέει γι αυτό;

-Είναι είναι, βγαίνει αυτό συχνά;
-Μια φορά το μήνα.
-Τι φάρμακο παίρνεις;
-Το Χ.
-(Χμμ δε συνεργάζομαι με αυτούς) Θα σου δώσω ένα άλλο που δε φέρνει υπνηλία.

Πήρα λοιπόν αυτό το φάρμακο, το οποίο δε θα έλεγα ότι είναι και τονωτικό. Η αλλεργία ακόμα κρατάει και το μόνο που με ηρέμησε είναι το espresso που πίνω.
Είναι εμφανές ότι ο γιατρός είναι ανίκανος να με βοηθήσει αφού πρώτα και κύρια είναι ανίκανος να με ακούσει. Δεν έχω ιδέα για την πρόοδο της ιατρικής και της φαρμακευτικής. Δε θέλω να ασχοληθώ καθόλου.

Αυτό που με προβληματίζει για ακόμη μία φορά είναι η φθορά. Ο γιατρός υπάρχει για να μας γιατρεύει. Όχι για να νταλαβερίζεται με τις πιο επικερδείς επιχειρήσεις, τις φαρμακοβιομηχανίες. Τι διαφορά έχει λοιπόν ο γιατρός Χ από τον Dr.Dre?

2 σχόλια:

dimhatzo είπε...

xaxaxax

first of all kalhmeres

2) gia allh mia fora nomizw oti prepei na ara3eis giati eisai sth tsita . . .

3) mhhhhhpos 8elei na sou pei kati to swma sou ??? :P

4) etsi k alliws oi giatroi la8os kanoun (sxedon panta)

5) de pisteuw na ton afhses na sou kanei daktuloskophsh ???

:D

makerum είπε...

Μερικά πράγματα δεν αλλάζουν εύκολα..όπως το να είμαι στην τσίτα.. :P
Το σώμα μου λέει να μετακομίσω ;]
Όχι παραμένω στα ίδια γούστα..